turnaj Roudnice nad Labem

24.06.2017 17:18

Sestava: Patrik Schejbal, Aleš Havelka, Jakub Kamír, Martin Friedrich, Matěj Novák, Ondřej Richter, Tomáš Helcl, Lukáš Rauer, Martin Nový, Josef Starý, Filip Holý, Daniel Boleslav, Daniel Červeňák, Miloslav Holub, Marek Štekl.

Výsledky: 

Dobroměřice - Meteor Praha - 0:0

Dobroměřice . SK Roudnice - 3:1 (goly: Friedrich 2x, Boleslav 1x)

Dobroměřice - Slavoj Roudnice - 0:2

Dobroměřice - SK Roudnice 05 - 3:0 (goly: Rauer, Kamír, Červeňák)

Dobroměřice - SK Štětí - 2:2 (goly: Kamír, Havelka)

Referát: Dnes jsem se utkali za nádherného počasí v nových dresech v Roudnici na turnaji s velmi kvalitními soupeři. V prvním utkání jsme se postavili Meteoru Praha a díky několika vyloženým šancím jsme utkání remizovali, i když soupeř se s přibívajícím časem lepšil, tak remíza pro nás byla ztrátou v tomto utkání. V dalším utkání jsem se postavili domácímu týmu, který jsme přehráli poměrně snadno 3:1, i když jsme se několika zaváhání dopustili. V dalším utkání jsme ve vyrovnaném utkání podlehli dalšímu domácímu týmu, kdy jsme zpočátku neproměnili opět několik vyložených šancí a v zápětí jsem byli potrestáni po individuálních chybách. V předposledním utkání jsem poměrně snadno přehráli mladší tým domácích, terý ovšem dle mého předváděl velmi pohledný fotbal v pohybu a musím řící, že utkání se muselo líbit všem zúčastněným. V posledním utkání jsme předvedli náš nejslabší výkon, kdy dle mého kluci soupeře podcenili a díky individuálním selháním jsme doháněli alespoň remízu, která nám zaručila celkové třetí místo. Každopádně v tomto utkání jsem propadali v defenzívě a v útočné části jsme jak je toto již tradicí měli poměrně dost smůly,o čemž svědčí několik nastřelených tyčí a plno neproměněných vyložených šancí.

Kluky by jsem nezatracoval, jelikož toto byl pro nás rozlučkový turnaj s touto sezonou a díky tomuto si všichni zahráli dosytosti a to, že se někomu něco nepovedlo, tak z toho si nikdo nic nedělá, jelikož to se může státá každému. Na místě jsem si vyříkali chyby a z těchto se jako vždy poučíme, jelikož kluci jsou šikovní. Každopádně dnes to nebyly špatné výkony, ovšem těch neproměněných vyložených šancí bylo v každém utkání poměrně dost a ve vápně soupeře to taháme, kombinujeme až do branky, což též není nejlepší, jelikož mi chybělo krom Martina Fr. zakončení ze střední vzdálenosti a to, že to někdo vezme na sebe a vystřelí místo přihrávky ve vyložených šancí. Každopádně jsme si turnaj užili, jeliož prostředí bylo též velmi hezké a počasí nám přálo.

Všem moc děkuji za předvedené výkony a již odpočívejte a v srpnu se uvidíme v plné síle kluci. Všem moc děkuji za velmi povedenou sezonu a předváděné výkony i přesto, že jsem to prvním rokem v kraji neměli jednoduché, tak jsem nezklamali a hráli hezký fotbal a hlavně jsme byli vynikající parta, která držela pohromadě a doufám, že tomu bude i nadcházející sezoně.