Dobroměřice - Strupčice

25.11.2017 12:46

Sestava: Bohdan Metveiienko, Michal Reitspies, Aleš Havelka, Jakub Kamír, Daniel Boleslav, Dan Červeňák, Petr Eichelmann, Martin Friedrich, Tomáš Helcl, Miloslav Holub, Jakub Kamír, Petr Němec, Robert Rac, Michal Reitspies, Ondřej Richter, Josef Starý, Marek Štekl, Štefan Adi.

Výsledek: 1:6 (gol: Rac)

Referát: Dnes v rámci zimní ligy jsme se utkali v poslední době s nejvíce se potkávajícím soupeřem ze Strupčic. Se soupeřem jsme dnes sehráli nejpovedenější utkání, kdy v prvním poločase jsem byli jednoznačně lepším týmem než soupeř. Ujali jsme se po hezké kombinaci vedení, které jsem rychle ztratili našimi individuálními chybami, ale hráli jsem hezký kombinační fotbal s chutí a plno nápady, přičemž pouze v koncovce jsem neproměňovali, ale do šancí jsemse dostávali. V druhém poločase jsem hráli stále pohledný fotbal s chutí, ovšem po 15 minutách jsem obdrželi velmi, ale velmi laciné dva goly, které bohužel jdou na vrub Michala a poté jsme již přestali hrát fotbal a spíše jsme hráli na náhodu a bez chuti, kdy nás několikrát podržel v bráně Michal, který odčinil svá zaváhání.

Dnes se mně osobně velmi líbil Martin, Bohdan, Dan, Ondra, Marek a chvílemi Tomáš. Ovšem ani ostatní se nijka neztratili a velmi se snažili za což všechny chválím. Každopádně se opět ukázala naše nezkušenost, kterou stále získáváme. Do poloviny druhého poločasu se mi utkání hodnotí velmi dobře, ale poté již nikoliv, čehož se musíme vyvarovat a stále se soustředit na svoji hru a na nic jiného.

Dnes velmi dobrá práce a již se kluci též těší na rozlučku, což je velmi dobře.