Dobroměřice - MFK Most

08.10.2017 15:34

Sestava: Bogdan Metveyienko, Michal Reitspies, Jakub Kamír, Samuel Sláma, Dan Vokrouhlík, Petr Eichelmann, Matěj Novák, Marek Štekl, Tomáš Helcl, Martin Nový, Josef Starý, Stanislav Čimpera, Robert Rac, Dan Červeňák, Daniel Boleslav, Petr Němec.

Výsledek: 3:2 (goly: 2x Rac, 1x Červeňák)

Referát: Dnes opět přes absence některých hráčů základní sestavy jsme odehráli pro nás asi nejlepší utkání letos, jelikož všechny naše řady předvedli velmi snaživý výkon, který v útočné fázi jsem i zužitkovali a některé naše šance přeměnili v goly. Kluky chválím nejen za výkon, ale hlavně za snahu, nasazení a též, že veškeré jím svěřené pokyny plnili jak měli. V prvním poločase jsme nezačali vůbec špatně, ale postupem času se hra vyrovnala a těsně před poločasovou přestávkou jsme inkasovali po ojedinělém zaváhání. V poločase jsem trochu pozměnili rozestavění a upravili i pokyny hráčům a zpočátku jsme nezachytili centr a inkasovali jsme podruhé. Místo z mé strany odevzdanosti to kluci nezabalili a zapli ještě více a hned jsem si vytvořili několik příležitostí, přičemž soupeře jsme již po zbytek utkání do ničeho nepustili. Dnes jsem pokazili sice poměrně hodně přihrávek, ale na druhou stranu se nám dařilo v ofenzívě a poměrně často a i po hezkých kombinacích jsem se dostávali do zakončení a utkání jsme otočili a to jsem několik brajkových situací neproměnili. Každopádně dnes předvedli brankáři velmi dobrý výkon a spolu s jejich výkony i všechny naše řady a to přes obranu, zálohu i útok. Je na klukůch vidět, že kluci chtějí hrát a též, že to i umí a pouze si musí věřit, což dnes ukázali. Na druhou stranu v naší hře byly nedostatky, což jsem si řekli a zapracujeme na nich. 

Dnes všechny chválím a doufám, že příště absentéři již budou k dispozici, aby jsme alespoň jedno utkání odehráli v kompletní sestavě, jelikož od loňského dubna se nám to vůbec, ale vůbec nedaří a to díky absenci klíčových hráčů, kteří dnes byli zastoupeni kamarády - vlčáky, kteří se svých úloh zhostili velmi dobře.