Dobroměřice - Ervěnice

10.12.2017 12:27

Sestava: Reitspies, Červeňák, Čimpera, Eichelmann, Friedrich, Holub, Kamír, Němec, Nový, Rac, Rauer, Starý, Štekl, Holý

Výsledek: 0:2

Referát: Dnes před všemi kluci smekám, jelikož dnes vyhrál daleko horší tým. Dnes jsem si zcela jednoznačně zasloužili vyhrát, jelikož od počátku opět bez několik kluků základní sestavy jsme se soupeře nezalekli a v prvních minutách jsem neproměnili dva brejky a naopak jsem dostali velmi smolný gol, který nás nijak nepoložil a stále jsem hráli hezkou kombinační hru po zemi, které chyběly pouze ty goly. Soupeř pouze nakopával a hrál dle mého za hranou pravidel, ale rozhodčí tuto jejich až místy surovou hru pouštěl. Každopádně se na soupeře nezlobím, jelikož to je pro náš tým opět škola, které se nijak nezalekli, nemstili se a soupeři opláceli tím, že jsme se soustředili pouze na sebe a výsledkem byla po celé utkání velmi kvalitní hra a to i přesto, že již dva týdny netrénujeme. Dnes nemohu nikomu nic vytknout kromě proměňování šancí, ale to všichni viděli. 

Dnes celý tým zaslouží velikou pochvalu a teď všichni odpočívejte a někteří hurá na hory v pátek, kde potrénujeme pod profesionálním dohledem jak na svahu, tak i fotbal.

Všem moc gratuluji k výkonu a dnes i soupe po utkání uznal, že jste všichni předvedli velmi, ale velmi kvalitní výkon. soupeř byl fyzicky urostleší než my, což je již tradice, ale dnes jsem byli fotbalovější a to o hodně.